اتوئو: مورینیو گاهی اوقات عقلش را از دست Ù…ÛŒ دهد

اتوئو: مورینیو گاهی اوقات عقلش را از دست می دهد




 

 


اتوئو: مورینیو گاهی اوقات عقلش را از دست می دهد


تاریخ : دوشنبه ،
4 فروردین 0

ستاره کامروني خط حمله چلسي اعتراف کرد فشار بيش از اندازه‌اي که روي آقاي خاص وجود دارد بعضي اوقات باعث مي‌شود او اظهارنظرهاي تعجب‌‌‌‌آوري و جنجالي داشته باشد.


ساموئل اتوئو اعتراف کرد ژوزه مورينيو در آستانه بازي‌هاي تيمش مي‌تواند يک آدم کاملاً‌ متفاوت شود و گاهي اوقات دست به کارهايي بزند که براي بسياري دور از انتظار است.

به نقل از تسنيم، مورينيو چندي پيش در يک مراسم در شهر نيون سوئيس ادعا کرد سن واقعي اتوئو را نمي‌داند و ممکن است او مسن‌تر از آن چيزي باشد که همه مي‌دانند. اتوئو پاسخ مورينيو را با شادي پس از گل طعنه‌آميزش در يکي از بازي‌هاي چلسي (تقليد حرکت دست به کمر افراد مسن) داد اما او اين بار ترجيح داد که درباره اين موضوع صحبت کند.

اتوئو در گفت‌وگو با شبکه BeIn Sport گفت: گاهي اوقات مورينيو در آستانه بازي‌ها کاملاً تغيير شخصيت مي‌دهد و يک آدم ديگر مي‌شود. مانند هر آدم ديگري او هم گاهي اوقات عقلش را از دست مي‌دهد! او چندين بار اين موضوع را ثابت کرده از جمله همان دفعه‌اي که مرا پير خطاب کرد اما او تمام اين کارها را براي برداشتن فشار از روي تيم و قراردادن آن روي خودش انجام مي‌دهد.

اتوئو در ادامه اعتراف کرد با پپ گوارديولا، سرمربي پيشين‌اش در بارسلونا مشکل داشته است و اينکه گوارديولا قصد داشته او را به ازبکستان بفرستد.

اتوئو افزود: کاري که گوارديولا در مورد من انجام مي‌داد بي‌احترامي محض بود. گوارديولا هرگز بازيکن بزرگي نبوده و فقط يک بازيکن معمولي بوده است. اين را به خودش هم گفته‌ام. او زماني که به بارسلونا پيوست چيزي را ثابت نکرد. چيزي که مرا آزار مي‌دهد اين است که آنها (بارسايي‌ها) يک داستان ساختند و رسانه‌ها هم آن را بزرگ جلوه دادند. آنها مي‌خواستند مرا به ازبکستان بفرستند. من اما در جاي خودم ماندم و گفتم که او بابت اين موضوع در آينده از من عذرخواهي مي‌کند.

ستاره کامروني چلسي تصريح کرد: گوارديولا پيراهن شماره 9 را به تيري آنري داد. آنري خوشحال بود. آن کار يک بي‌احترامي کامل بود. من براي بارسلونا کارهاي زيادي انجام داده بودم. گوارديولا هرگز اين شجاعت را نداشت که حرف‌هايش را به خودم بگويد. او حرف‌هاي خود را از طريق ديگر بازيکنان به گوش من مي‌رساند. ژاوي مي‌گفت که بارسايي‌ها مي‌خواهند من بمانم اما بايد با پپ حرف بزنم. من هم گفتم هرگز. گفتم اگر کسي به من احترام نگذارد من هم به او احترام نخواهم گذاشت.

اتوئو در خاتمه عنوان کرد: زماني که در اينتر بازي مي‌کردم (در جريان بازي بارسلونا و اينتر در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپاي فصل 2010-2009) گوارديولا با من دست داد اما آن کار را فقط براي دوربين‌ها و تلويزيون انجام داد. پشت صحنه و قبل از شروع بازي او حتي به من سلام هم نکرد.

ساموئل اتوئو يک فصل پس از روي کار آمدن پپ گوارديولا به عنوان سرمربي بارسلونا، نيوکمپ را ترک کرد و به اينتر پيوست و در همان فصل نخست با شکست بارسا قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل